دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

دانلود سریال Spider-Noir

  • 8.2 10/
  • IMDb

  • میزان آراء: 318 نفر
  • خلاصه داستان: بن رایلی، کارآگاه خصوصی باتجربه اما بدشانسی در نیویورک دهه ۱۹۳۰، پس از وقوع یک تراژدی عمیقاً شخصی، مجبور می‌شود با گذشته‌اش روبه‌رو شود؛ در حالی که او تنها ابرقهرمان شهر نیز هست.

    شبکه

    Amazon Prime

    بروزرسانی

    دوبله قسمت 2 نماوا ، قسمت 4 فیلیمو ، قسمت آخر سورن و گپ فیلم فصل اول اضافه شد

    توضیحات

    دوبله فارسی سریال اسپایدرمن نوآیر
    ...
    عوامل دوبله نماوا (قرار گرفته روی سریال – پیشفرض)
    مدیر دوبلاژ : سعید شیخ‌ زاده
    گویندگان : منوچهر زنده دل (بن رایلی - اسپایدر نوآر / نیکلاس کیج) ، آرزو روشناس (کارن رودریگز / جنت روئیز) ، امیر حکیمی (لامورن موریس / رابی رابرتسون) ، تورج مهرزادیان (برندون گلیسون / سیلورمین) ، سیما رستگاران (لی جون لی / کت هاردی) ، محمدرضا فصیحی‌نیا (جک هیوستون / فلینت مارکو / سندمن) ، علیرضا اوحدی (لوکاس هاس / وینستون) ، سعید میری (برایان هاو / کارمدی) ، سعید شیخ‌ زاده (جک میکسل / ادیسون) و...
    دوبله شده در استودیو نماوا
    پخش از نماوا
    ...
    عوامل دوبله فیلیمو (قرار گرفته روی سریال – دوبله دوم)
    گویندگان : منوچهر زنده دل (بن رایلی - اسپایدر نوآر / نیکلاس کیج) ، محمود قنبری ، مریم رادپور ، محمدرضا فصیحی ‌نیا ، رضا آفتابی ، آرزو روشناس ، ابوالفضل شاه‌ بهرامی ، علیرضا اوحدی و...
    پخش از فیلیمو
    ...
    عوامل دوبله رنگین کمان سخن (قرار گرفته روی سریال – دوبله سوم)
    گویندگان : کیکاووس یاکیده (بن رایلی - اسپایدر نوآر / نیکلاس کیج) ، نرگس فولادوند ، بهروز علیمحمدی ، همت مومیوند ، فاطمه صبا ، ارسلان جولایی ، محمد علی جان ‌پناه ، سعید داننده ، محمدرضا رادمهر ، محسن بهرامی ، سورنا حدادی ، ناهید حجت ‌پناه ، سارا گرجی ، آرزو امیربدری ، سعید پورشفیعی ، سعید میری و...
    دوبله شده در استودیو رنگین کمان سخن
    پخش از گپ فیلم
    ...
    عوامل دوبله سورن (قرار گرفته روی سریال – دوبله چهارم)
    مدیر دوبلاژ : عرفان هنربخش
    صداپرداز : عباس چهاردهی
    همیاران ضبط : مینا مومنی ، ادریس صفردخت
    گویندگان : آیدین الماسیان (بن رایلی - اسپایدر نوآر / نیکلاس کیج) ، فریبا ثابتی ، سامان مظلومی ، فرهاد اتقیایی ، محبوبه سعیدی ، علیرضا وارسته ، ناصر محمدی ، کسری نیک‌آذر ، عرفان هنربخش ، علی ضمیری ، مسعود تقی‌پور ، مصطفی جلالی ، عباس چهاردهی ، پرستو عامری ، مینا مومنی ، علیرضا طاهری ، محمدرضا صولتی ، ادریس صفردخت ، پدرام شهرآبادی ، حامد معبودی ، روژینا ظهوری ، بابک بهراد ، آیدا روزبه ، مهناز آسوده ، فاطمه صادق‌نژاد ، متین صادقیان ، امیرعلی بداغی
    دوبله و پخش از مؤسسهٔ فرهنگی هنری سورن
    ...
    نکته: هر دو نسخه سیاه‌وسفید و رنگی در سایت قرار گرفته‌ و نوع هر نسخه در نام فایل مشخص شده است؛ فایل‌های دارای عبارت BW مربوط به نسخه سیاه‌وسفید و فایل‌های دارای عبارت COLOR مربوط به نسخه رنگی است.

    بزودی...

    فیلم و سریال های پیشنهادی

    نظرات کاربران

    برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

    74

    46 گفتگوها
    28 پاسخ ها
    0 دنبال کنندگان
     
    پرطرفدارترین دیدگاه
    دیدگاه با بیشترین پاسخ
    51 تعداد نویسندگان دیدگاه
    ast._.ahooramehdifahimianalireza .mbehnam47qooqnos آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
    جدید قدیمی لایک
    ast._.ahoora
    کاربر

    سلام لطفاً صدای استاد والی زاده قرار بدید

    mehdifahimian
    کاربر

    لذت بردم.. ممنون از عوامل

    80_AliRza
    کاربر

    اگه خواستین دوبله ببینین، پیشنهادم دوبله‌ی فیلیموئه. صدای دوبلور به شخصیت‌ها ننشسته. به‌خصوص سیلورمین و رابی.

    behnam47
    کاربر

    هر سه دوبله ضعیف هستند مخصوصاً صدای شخصیت اوّل که در هر سه دوبله افتضاحه و تماشاگر نمی تونه همذات پنداری کنه. به ناچار باید این سریال رو با زیرنویس دید . فرآیند فارسی سازی — که در ایران به جای دوبله به ملّت قالب می کنند ضربات سنگینی به هنر دوبله – که امروزه جز در موارد معدود ما چیزی ازش نمی بینیم – زده و خواهد زد .

    alireza .m
    کاربر

    بنده خدا زنده‌دل

    qooqnos
    کاربر

    سلام داستان تو همین ی فصل جمع میشه؟

    sina4123
    کاربر

    فصل 2 داره احتمال زیاد ولی داستان های این فصل مربوط به خودشه و جمع میشه

    qooqnos
    کاربر

    خیلی ممنون ک توضیح دادید دوست عزیز

    Riter
    کاربر

    گپ که با یاکیده زد که با احترام هیچ ربطی به نیکلاس کیج ندارن، فیلیمو کمی بهتر کار کرد سورن‌ام که دوبلش یه شوخیه زشته
    امیدوارم نماوا بده به آفتابی و اینکاسترو با ژرژ پطروسی بزنه یا دست‌کم با شروین قطعه‌ای

    روح والی‌زاده بزرگ شاد خیلی دوس‌داشتم یه اسپایدی با صدای ایشون داشته باشیم.

    joseph92
    کاربر

    دوستان کدوم دوبله بهتره؟

    arash_brjn
    کاربر

    بین اینا فیلیمو.مگر نماوا کارو به آفتابی بده که چیز بهتری شاید بتونه بزنه

    80_AliRza
    کاربر

    همونی که والا پیش‌فرض گذاشته. دوبله‌ی فیل.یمو.

    arash_brjn
    کاربر

    خب…یه دور سریال رو زبان اصلی دیدم فعلا. بد نیست واقعا. بهتر از چیزیه که حس میکردم. به خصوص نسخه سیاه و سفید برای قسمت های اول خیلی به بافت اثر و جزئیات میشینه. اما نباید زیاد مته به خشخاش گذاشت و باگ هایی هم داره که دیدم دوستمون یکی دو پیام پایین تر بهش اشاره هایی داشته. نیکولاس کیج بازیگر خوبیه که اکثرا در سال های اخیر آثار بدی رو برای بازی انتخاب کرده. این بار اما در اثر خوبی شاهد بازیش بودم و این برام خوشحال کننده بود. در مورد دوبله هاش هم جناب یاکیده با همه احترام… مشاهده بیشتر »

    MRHP
    کاربر

    تشکر بابت دوبله فصل اول سریال.

    mahdi
    کاربر

    این دوبله کوالیما میخواد و یه صدای مسن تر،‌ ژرژ پطروسی میشینه رو کار فکر میکنم. منتظر ایشون بمونین بعد دوبله بهتری ازین دو خواهید دید با احترام به سورن و رنگین کمان سخن.

    127128
    کاربر

    والا مووی کارت عالیه.
    دوبله برای هر دو نسخه‌ی سیاه و سفید گذاشتی.
    Big Like

    newton
    کاربر

    با توجه به تعریف و تمجیدهایی که میبینم، من جسارتا فقط میخوام چند نکته کوچک را ذکر کنم اصلا قصد بی احترامی به نیکلاس گیج و این سریال را ندارم. ممزوج کردن یک کارگاه مسن و بی حوصله و محتاط، با “اسپایدرمن” جوان و پرانرژی و شجاع، قطعا کار تازه ای ولی ظاهرا این مخلوط 50_50 نیست! انگار 80 درصدش یک کاراگاه مسن و بی حوصله است، که وقتی از پله ها بالا میره، به طرز عجیبی به نفس نفس می افته! بعد موقع پایین آمدن ظرف یک ثانیه به کف خیابان میرسه، اونم بدون نفس نفس! و کارگردان بهمون… مشاهده بیشتر »

    lightness
    کاربر

    نخوندم

    FaFafatima97
    کاربر

    وای. ترکیدم بنده خدا یه کیلومتر نقد نوشت بعد یهوی ریپلای کردی نخوندم واقعا ترکیدم از خنده

    alizala
    کاربر

    بلاخره اسپایدر من هم پیر میشه و شما بنظرم دنبال محتوا نیستی دنبال ظاهر و هیجانی

    p.pro
    کاربر

    رفیق این سریال از روی کمیک بوک ساخته شده و کارگردان و نویسنده فقط تغییرات دادن توش وگرنه همچین سریالی وجود نداشت ایده اولیه اسپایدرمن یه جوون پر انرژی بود که این یه نسخه ازش در دنیای موازی داستان کمیک بوکه همون‌طور هزاران نسخه دیگه ازش وجود داره

    newton
    کاربر

    یعنی تا امروز هیچ کارگردان و فیلم نامه نویسی، موقع تبدیل یک اثر به یک فیلم، توش دست نبردن؟!
    بفرض که توی اون کمیک که شما فرمودید، نقش اول یک پیر مرد 60 ساله باشه، کارگردان و فیلم نامه نویس، نمیتونستن نقش اول را به یک عاقله مرد 40 ساله عوض کنن؟!
    به نظرم چنین تبدیلی غیر ممکن نبوده، ولی کارگردان میخواسته از اسم “نیکلاس گیج”، برای فروش بیشتر استفاده کنه
    و احتمالا انتخاب یک هنرپیشه به معروفیت “نیکلاس گیج” ، اونم با 40 سال سن، از نظر مالی بصرفه نبوده!

    ahheravi998
    کاربر

    برای کسانی که نمیدونن رنگی ببینن یا سیاه و سفید
    این پیشنهاد منه
    قسمتای ۱..۲..۳ رو سیاه و سفید ببینین
    معرفی اولیه به این دنیا و پلات اصلی داستان
    قسمتای ۴ و ۵ رو رنگی ببینین
    قسمت ۶ گذشته بن رایلی رو سیاه و سفید ببینین
    و دو قسمت اخر ۷ و ۸ نبرد نهایی که به نظر من رنگی ببینین چون جلوه های ویژش هم واقعا عالیه

    AmirEf
    کاربر

    مرد عنکبوتیِ دیگه این حرفارو نداره.ببین بره دیگه
    رنگی و سیاه سفید نداره که!

    mehdi10808
    کاربر

    وقتی میزنید رو دانلود نوشته BW یا COLOR که اولی یعنی نسخه سیاه سفیده و اگه دومی رو نوشته بود یعنی نسخه رنگی هست

    80_AliRza
    کاربر

    با کمال احترام، صدای استاد کیکاووس یاکیده به ظاهر نیکولاس کیج نمی‌خوره. یه صدای غریبه.

    sina4123
    کاربر

    امروز تمومش کردم فصل اول رو
    یه سریال عالی و ترتمیز
    حتما توضیه میشه

    AmirEf
    کاربر

    شرط میبندم برای این حداقل ۳/۲ تا دوبله سندیکایی میزنن!

    exir_appear
    کاربر

    دوستان راهنمایی میفرمایید اگر به سبک سریال پنگوین هستش تا نگاه نکنیم چون اصلا حال نکردم با اون سبک بتا احترام به دوستداران سریال پنگوین

    mahdi
    کاربر

    عالی متفاوت و جالب. حرکت قشنگی زده که دو نسخشو داریم. هم سیاه سفیدش حس نوستالژی میده هم رنگیش طراحی صحنه و لباس و کلا رنگ آمیزی فوق العاده ای داره. تدوینم من حال کردم واقعا. به خصوص دو قسمت آخر

    theycallmeamir
    کاربر

    پیشنهاد تماشای نوع نسخه به ترتیب اپیزود:
    اپیزود های ۱-۳: سیاه و سفید – آشنایی با فضای تاریخ دهه ۳۰ نیویورک
    اپیزود های ۴-۵: رنگی – طراحی صحنه، لباس و میزانسن های بسیار زیبا
    اپیزود ۶: سیاه و سفید – گریزی بر گذشته ی بن رایلی
    اپیزود های ۷-۸: دلخواه و بستگی به سلیقه س خودتون.

    alizala
    کاربر

    اگه میشد سیاه سفید رو رنگی کرد دوتاشو اینجا نمیزاشتن، رنگی دانلود کنید و بعد اگه خواستین سیاه سفید شه اشباع رنگشو با نرم افزار (مثلا potplayer) بزارید رو 0

    majid1356
    کاربر

    باورم نمی شه سیاه و سفیدش اینقدر بهتر از رنگی از کار در اومده

    Hesirj
    کاربر

    دوستان تا جایی که متوجه شدم توی تنظیمات نمی‌شه نسخه رو تغییر داد، ولی هر دو نسخه برای دانلود قرار داده شده، از هر کیفیت دو سری لینک هست، یکیش رنگیه و یکیش سیاه و سفید.

    Hossein8
    کاربر

    بریم ببینیم اعلیحضرت نیکلاس این دفعه کدوم تپه رو فتح کرده.

    exir_appear
    کاربر

    وای ترکیدم …خخخخخخخخخخخ

    my meti
    کاربر

    ای جانم از شر هارد ساب راحت شدیم و بالاخره با این سریال سافت ساب برگشت . امیدوارم ازین به بعد همه فیلم و سریالهارو سافت ساب قرار بدین . ممنون ممنون

    Johnny Depp
    کاربر

    عالیه

    AmirEf
    کاربر

    ابر قهرمانیه؟
    مثل اسپایدرمن و اینا؟؟

    mms
    کاربر

    مثلش نیست خود اسپایدرمنه

    127128
    کاربر

    آره
    جزو شخصیتهای مرد عنکبوتیه. کامیک بوک هم داره.

    Sinaplus
    کاربر

    نسخه کلاسیک اسپایدرمنه که تو دهه 1390 جریان داره

    ESMAAIEL
    کاربر

    سال 1930 نه 1390

    Sinaplus
    کاربر

    آره خواستم ویرایش کنم که متاسفانه قابلیت ویرایش رو نگذاشتن برا پیامها

    saeed1372
    کاربر

    اهای ملت هر سیاه و رنگی هردو هستش می تونی تو تنظیمات فیلم نسخه شو عوض کنی

    lightness
    کاربر

    اهای مسیر این تنظیماتی که میگی کجاس؟!!!

    roland
    کاربر

    چجوری؟

    mamadmamady
    کاربر

    نه

    sina4123
    کاربر

    قسمت اول رو دیدم و به نظرم شروع خوبی بود
    خوش ساخت و تمیز
    همچنین طرفداران فیلم های نوار کلاسیک فک کنم خیلی حال کنن با این سریال

    my meti
    کاربر

    mer30

    ram_62
    کاربر

    درود ادمین مرسی

    Masoudip
    کاربر

    این همه کاربر سوال کردن
    نسخه رنگی گذاشتین یا سیاه سفید
    یک جواب بدین خب

    متین
    ویرایشگر

    هر دو نسخه قرار گرفته است.

    masoudgh.1991
    کاربر

    مشخص کنید که نسخه سیاه و سفیده یا رنگی

    parhamapp
    کاربر

    هر دو هستش می تونی تو تنظیمات فیلم نسخه شو عوض کنی

    Johnny Depp
    کاربر

    رنگی

    Aref
    کاربر

    سلام وقت بخیر
    نسخه سیاه سفیده؟

    بهرام سیروس
    کاربر

    نه

    saeid360
    کاربر

    نسخه رنگی رو بزارید ممنون

    sloww
    کاربر

    سلام دوستان کسی اینو دیده تا الان اگه دیدید حتما نظرتون رو بفرستید. من خودم به شخصه با فیلم های سیاه و سفید حال نمیکنم…..
    فقط منتظر شاهکار جدید کریستوفر نولان اودیسه هستم .

    hesan7
    کاربر

    شاهکار؟ نیومده هنوز که

    parhamapp
    کاربر

    فیلمای نولان شاهکاره همه می دونن

    Ashkanjorjani67115@gmail.com
    کاربر

    بنازمممم

    Mohammadgharib
    کاربر

    نیکلاس کیج تا حالا هیچ فیلمی ازش این امتیاز بابا رو نگرفته بود عجب سریالی منتظر دوبلشم

    baktasham
    کاربر

    خیلی خوبه که شماهایی که دنبال دوبله این رو از نزدیک نمیتونم ببینم و نمیشناسم وگرنه تا الان چندتا قتل به گردنم افتاده بود

    arash_brjn
    کاربر

    نظرت در مورد بلایی که میتونی سر یکی مثل من که اول زبان اصلی میبینه و اگه اثر جالب بود، بعدش اگه دوبله ای از نظر کیفیت گوینده ها و نزدیکی حس ها به زبان اصلی نظرشو جلب کرد (که اکثرا یه دوبله اکثرا سندیکایی نظرشو جلب میکنه) اثر رو ریواچ میکنه چیه؟
    دوبله خوب و باکیفیت سندیکایی برا اکثر آثار بالاخره گیر میاد کمابیش

    یخ فروش جهنم
    کاربر

    لطفا ورژن سیاه و سفید رو هم قرار بدین

    Hesirj
    کاربر

    فکر می‌کنم قرار بود یه ورژن سیاه و سفید هم برای سریال منتشر بشه، اون نسخه رو هم قرار می‌دید؟




    فیلم های بزودی

    کانال تلگرام