دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

behnam47
کاربر ویژه

  • عضویت: ۱۱ دی ۱۳۴۸

آخرین نظرات کاربر

در Spider-Noir
۱۴۰۵-۰۳-۲۲ ۱۵:۴۸

هر سه دوبله ضعیف هستند مخصوصاً صدای شخصیت اوّل که در هر سه دوبله افتضاحه و تماشاگر نمی تونه همذات پنداری کنه. به ناچار باید این سریال رو با زیرنویس دید . فرآیند فارسی سازی -- که در ایران به جای دوبله به ملّت قالب می کنند ضربات سنگینی به هنر دوبله - که امروزه جز در موارد معدود ما چیزی ازش نمی بینیم - زده و خواهد زد .


در The Murky Stream
۱۴۰۴-۰۸-۰۸ ۰۷:۱۳

سریال خوب . دوبله فاجعه . توصیه این است که با زیرنویس دیده شود . علّت : فارسی سازی ِ صرف به جای دوبله . انتخاب صداها افتضاح ، دست کاری بسیار زیاد در ترجمه مورد استفاده در نسخه دوبله شده در حد ایجاد ابهام در خط داستانی سریال و ... این سریال از حیث رتبه بندی در جایگاه واقعی قرار دارد .





فیلم های بزودی

کانال تلگرام