دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

دانلود سریال From

  • 7.8 10/
  • IMDb

  • میزان آراء: 144,368 نفر
  • خلاصه داستان: FROM رمز و راز یک شهر کابوس‌آمیز در آمریکای مرکزی را آشکار می‌کند که همه کسانی را که وارد می‌شوند به دام می‌اندازد.

    شبکه

    Epix

    بروزرسانی

    زیرنویس چسبیده قسمت 9 فصل چهارم اضافه شد

    توضیحات

    دوبله فارسی سریال از سوی

    بزودی...

    فیلم و سریال های پیشنهادی

    نظرات کاربران

    برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

    652

    394 گفتگوها
    258 پاسخ ها
    0 دنبال کنندگان
     
    پرطرفدارترین دیدگاه
    دیدگاه با بیشترین پاسخ
    299 تعداد نویسندگان دیدگاه
    Ashkanjorjani67115@gmail.comAminopp00hasan69227greatvalamskzamani81 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
    جدید قدیمی لایک
    alizala
    کاربر

    قسمت ۹ فصل ۴ کلا ۵ دقیقش مفید نبود، این پسر یه چشمه واقعا اینقدر احمق و عقب موندست جاش من فشار میخورم خدایا اخه این سریال رو مخ چیه قسمت اخر این فصلم الکی تموم میکنن دوباره برید بمونید واسه فصل ۵ بعدشم‌یه پایان چرت با نمره ۲ ۳

    gtaamin
    کاربر

    خدایی الجین ( تک چشم ) خیلی خریت کرد .

    Ashkanjorjani67115@gmail.com
    کاربر

    شده مثل دختری که هی داره اذیتت میکنه و رو مخته ولی باز میخوای ببینیش

    Aminopp00
    کاربر

    انا و لله و انا علیه راجعون
    مرگ الجین را پیشاپیش تسلیت میگویم

    hasan69227
    کاربر

    وقتی قراره یک فصل دیگه داشته باشه اینقدر تشنه قسمت‌های دیگه نباشید، قرار نیست این فصل تموم بشه!

    greatvala
    کاربر

    مدام کش میدن ، ولی آخرشا عجیب تموم میکنن ،

    AlefrIan
    کاربر

    قسمت ۹ ۴۶ دقیقه لامصب لااقل دو قسمت آخر یکم کش نده باز بتونی هایپ کنی برا فصل آخر

    emobarhan92
    کاربر

    این اپیزود رو دوست داشتم بالاخره سوفیا هم صبرش مثل ما تموم شد و دست به کار شد

    Alireza Naji
    کاربر

    اپیزود 6 تا 9 رو ساختن که توی اپیزود آخر چند دقیقه سریال نشون بدن. یعنی راحت اپیزود 7 و 8 و 9 رو میشد توی نصف اپیزود خلاصه کنن. به هرحال گفتم که این سریال فرام فقط مارو تشنه کرد و تشنه نگه داشت. ببینیم اپیزود 10 چی میشه

    gtaamin
    کاربر

    خب در مورد قسمت 9 فصل 4 : خداروشکر نسبت به قسم های قبل بهتر بود اما می تونست قسمت 9 مثلا قسمت 2 این فصل باشه و ادامه فصل هیجانی تر باشه

    نظر شخصی : قطعا کشش می دهند به فصل بعد و دوباره ابتدا فصل کسل کننده و اواخر فصل هیجانش رو می ببرن بالا . ( کما فی السابق )

    paRsakinG
    کاربر

    اسپویل….. اسپویل….

    بنظر من تو این دو قسمت میرن و اون استخون هارو در میارن و نقشه جید جواب میده و اتفاق بزرگی می افته ولی یحتمل یکی دوتا از شخصیت های اصلی قربانی شن ، شایدم کندن اون درخته یه معمایی رو حل کنه ، قضیه فاطیما هم هست که باید حل شه همین فصل ، از اونور هنری هم به سرش بزنه احتمالا.

    ی
    کاربر

    خسته نباشی

    mskzamani81
    کاربر

    تا یجایی باهات موافقما ولی در مورد حل شدن چیزی نه! هیچی هیچ وقت حل نمیشه :))))

    omid9830
    کاربر

    کسی فهمید موضوع این سریال چیه،اون آدمایی ک شبها میان بیرون و ادما رو میکشن ،کیا هسن و چجوری نمیتونن از اون شهر برن بیرون،…اصلا معنی و مفهومشو نفهمیدیم ک چی ب چی هس

    yas666
    کاربر

    عجیبه تا حالا نفهمیدی داستانو ! ولی ناراحت نباش
    اینجا ناجی داستانو میدونه

    ناجی نجاتش بده

    ESMAAIEL
    کاربر

    خود سازندگان سریال هم موضوعش رو نفهمیدن :))))

    gtaamin
    کاربر

    خب ما هم میبینم که همین ها رو متوجه شیم دیگه .

    tahamir87u
    کاربر

    هیچکی نمیدونه داداش. خود نویسنده هم هنوز نمیدونه چطوری جمعش کنه داستانو

    pashakhan
    کاربر

    برای فصل پنج تمدید شد همه سرکاریم . بدترین سریال دنیا فقط خداروشکر میکنم ما ایرانیها هزینه ایی برای پرداخت دیدن این دسته سریالها پرداخت نمی‌کنیم نمی‌دونم کی اولین بار اصرار کرد این سریال ببینم و من داخل این فاجعه انداخت فقط الان می‌دونم ده هزار قسمت دیگ باید بسازن تا معماهای بی معنی از فصل یک تا الان توضیح بدن . پس دیگ ارزش نداره . خستمون کرد

    ESMAAIEL
    کاربر

    “وقت، پول برق، پول نت، استهلاک دستگاه” همه هزینه هایی هست که وقت دیدنش میدی.

    rostamireza7@gmail.com
    کاربر

    برید استخونارو در بیارید لاشیا

    Alireza Naji
    کاربر

    بچه ها معرفی می کنم، بانو Julia Doyle هستن بازیگر نقش سوفیا در سریال فرام. اگر خواستین دربارش در گوگل جستجو کنین، اسم فارسی ایشون جولی دویل است.

    Abbas
    کاربر

    هرقسمت بدون نتیجه یا سکانس خاصی تموم میشه امیدوارم این فصل نصفه نیمه نزارن تا 1 سال دیگه برای من جذابه ولی کمی کند پیش میره وخیلی از سکانس ها بود و نبودش فرقی نمیکنه

    Johnny Depp
    کاربر

    یه جوری کش میدن میخوام فصل ششم تموم کنند

    Alireza Naji
    کاربر

    بعد از دیدن اپیزود 8 : فقط برین توی اون تونل خواهشا. نزارین برای اپیزود 10

    gtaamin
    کاربر

    بنظرم معلوم شد باید حتما برن تو تونل و استخوان ها رو در بیارن . پس قطعا کشش می دن برای فصل بعد………

    AlefrIan
    کاربر

    اتفاقا میزارن واسه قسمت ۱۰ و ته قسمت ۱۰ هم احتمالا با استوری واکینگ جولی که قسمت ۱۰ فصل ۳ بود تموم میشه همین قدر کش دار

    Alireza Naji
    کاربر

    جمع بندی فصل 4 تا اینجا: اپیزود 1 – شیپ شیفتر روحانی. | اپیزود 2: رنگ کلاغ سیاه است. | اپیزود 3: اتاق خشم، عشقم. | اپیزود 4: دارم خاک بازی می کنم. | اپیزود 5: عروسکام کجا بود. | اپیزود 6: آخ قلبم. | اپیزود 7: تخم مرغ گرون شده رفیق

    vaZir
    کاربر

    بد قسمت هایپی بود هفت…. مخصوصا حرکت الجین

    Echkay
    کاربر

    دقیقا 5 دقیقه آخر هر قسمت، اصل مطلبو نشون میده
    بقیشو دیالوگ بستن به فیلم
    درکل خوبه و سرگرم کننده‌س

    cyrous
    کاربر

    یک نظریه کوچک قسمت هفت همراه با کمی اسپویل
    اون تخم مرغی که سوفیا با بو کردن انتخاب کرد داخلش نطفه داشت تا بتونه راجر رو زنده کنه ، یعنی شاید سوفیا این توانایی رو داره جان یک موجود رو بگیره و به یک جسم بی جان انتقال بده !

    cyrous
    کاربر

    یک نکته پشم ریزون دیگه ، اون پرستاری که هنری تو توهم دید ، بوید به شکل یک رقاص سفیدپوش میدید (فصل دوم قسمت شش) ، شاید خون سوفیا و مارتین(پیرمردی که به دیوار زنجیر شده بود) از یک نوع باشه

    AmirAM1
    کاربر

    اگه تازه میخوای شروع کنی یه نصیحت شروعش نکن

    yacn
    کاربر

    خیلی داررررن الکی کشش میدنننن

    ماهان
    کاربر

    هرچی میره جلو بیشتر هیچی نمیسه

    Alireza Naji
    کاربر

    اپیزود 7 هم فقط وقت کشی بود. دقت داشته باشین که فقط 3 اپیزود از این فصل مونده و میره تا سال دیگه. قول میدم اینا برنامه ریزی کردن اپیزود آخر این فصل از اون سوراخ دیوار برن داخل. 10 اپیزود ساختن فقط به همین برسن

    58476874987m
    کاربر

    من که همشو زدم جلو خستم کرد فقط می خوام ببینم آخرش که چی

    Zenn
    کاربر

    از نظر من این سریال فصل اولش به شدت قشنگ بود اما فصل ۲ و ۳ کاملا دیالوگ محور بود اما فصل چهار تا الان به تیکه ای نسبت به دو فصل قبلی بهتره اما اینکه میخوان یک فصل دیگه ادامش بدن واقعا عذاب اور تمومش کنید بره دیگه

    nevan
    کاربر

    وقتی پیاما رو میخونی
    Hey hey hey everybody just calm down :))))

    Alireza Naji
    کاربر

    ویکتور رو ببندید به صندلی و به روش غرق مصنوعی ازش حرف بکشید، بعد از دهکده خارچ بشید.

    cyrous
    کاربر

    یک تئوری هست که میگه جولی مدام به گذشته سفر میکنه و به ویکتور یاد میده تا از هر اتفاقی نقاشی بکشه تا جولی بعدا با استفاده از نقاشی ها بتونه راه نجات رو پیدا کنه و همین طور کمک کنه ویکتور زنده بمونه , فقط نمیدونم چرا همدیگه رو یادشون نمیاد ولی قطعا نقاشی های ویکتور سرنخ های زیادی به حل معما میده

    ideveloper
    کاربر

    پشمام

    p0pk0rn
    کاربر

    خواهیم دید چه میشود.

    Alireza Naji
    کاربر

    برام عجیب بود که اپیزود 7 رو یکجا نوشته بود برای روز یکشنبه 17 خرداد برنامه ریزی شده ولی توی چندتا رسانه رسمی هم نوشته برای 28 خرداد پخش میشه. اما بدتر از اون توضیحات کارگردان در IMDB برای دو اپیزود پیش رو هست که مشخصا همون تکرار مکررات هست: توضیحات رسمی اپیزود 7 – گذشته تاریک تابیتا و جید آشکار می‌شود در حالی که یکی دیگر از ساکنان شهر با دردسر روبرو می‌شود. بوید قصد دارد یک نظریه خطرناک را آزمایش کند. توضیحات رسمی اپیزود 8 – بوید نقشه خطرناکی را در سر می‌پروراند که می‌تواند همه را به… مشاهده بیشتر »

    Shahine_Malt
    کاربر

    تو سکانس دقیقه 19 قسمت 6 فصل 4 ، دست چپ فاطیما تو دست دوست پسرشه و تو سکانس بعد دست راستش ! فکر کنم تاثیرات و عوارض این سریاله و from ی شدم !

    tack
    کاربر

    کلا فاطیما و دوست‌ پسرشو میزنم جلو … فقط میخواستن تایمشون خالی نباشه گوه چپوندن

    foadel
    کاربر

    چون حتما باید هر فصل ده قسمت باشه نتیجش میشه یه اشغالی مثل قسمت 6 فصل 4 که عملا 10 دقیقه مفید داشت و بقیه دیالوگ ها و اتفاقات اصلی نیازی نبود بیوفته

    Hamidrezaaa
    کاربر

    واقعا متوجه نمی‌‌شم دوست ندارید نگاه نکنید..اشتراک قانونی که نمیدید، ارتباط هم نمی‌گیرید با سریال خوب چه کاریه هر هفته بیاید اینجا کامنت بذارید آه و ناله که چرا تموم نمی‌شه..امیدوارم که سریال ادامه پیدا کنه چون فضای منحصر به فردی داره.

    Alireza Naji
    کاربر

    دوست خوبم من بارها در بخش کامنت ها توضیح دادم، نقد منفی و مثبت لازمه شکل گیری یک دیدگاه حقیقی و شفاف هست. اینکه ما اینجا نظراتی میزاریم نشان دهنده این نیست بدمون میاد برعکس من هم بدون زیرنویس میبینم و هم با زیرنویس و هم دوبله. اما طبیعت نظر و نقد بر منفی و مثبت بودن اون هست و ارزشمندی بخش دیدگاه ها به تنوع رویکردهاست. این خیلی مهمه که اطلاعات کافی درباره یک اثر وجود داشته باشه، غنی شدن وب یعنی تعاملات معنی دار.

    Hamidrezaaa
    کاربر

    گمان میکنم هم شما و هم کسانی که به شما هم‌نظر هستن اولا تفاوت نقد رو با نق زدن بدونید..هم خود شما نقدهای خوبی توی این سایت نوشتی هم برخی دیگه از کاربران اما باور کنید یا نه کامنت دادن درباره اینکه وای چرا این تموم نمیشه ای وای چرا انقدر داره کش پیدا میکنه دیگه نقد نیست که..اون کابری هم که سریال رو ندیده میخواد بیاد بشینه ببینه و چندتا کامنت قبلش راجع به محتوای سریال ببینه هیچی دستگیرش نمیشه..نقد خوبه نق زدن بده عزیز

    yas666
    کاربر

    دقیقا منم دوست دارم ده دوازده فصل ادامه پیدا کنه هی ادما جابجا بشن و هی هر قسمت غافلگیر بشم

    هی ناجی اینجا غر بزنه .. .. مهم نیست اخرش چی میشه

    vaZir
    کاربر

    بد جایی انداخت قسمت هفت… طاااااقت ندارمممم⁦^⁠_⁠^⁩

    Tahaslr81
    کاربر

    چرا اینقدر دارن کش میدن کل این 6 قسمت رو میتونستن تو قسمت نهایت جاش کنن الان قسمت 6 چی بود خدایی 1 دیقه آخرش مفید بود کلا

    Alireza Naji
    کاربر

    الان تکلیف روح چی شد؟ شیپ شیفتر اصلا چه نقشی داشته تا الان؟ دقت کنین تا الان که اپیزود 6 رو دیدم، فقط 4 اپیزود دیگه از فصل 4 مونده و ما هنوز از فصل اول اپیزود اول تا الان هیچ چیزی از این روستای لعنتی نمی دونیم. فقط امیدوارم توی فصل 5 تمامش کنن، پنج سال عمرمون رو گذاشتیم برای یک جنگل و روستا و فقط همش آدم ریختن داخلش. این همه سریال خوب رو کنسل کردن توی فصل اول، سریال فرام هنوز درجا میزنه و تمدید هم میشه

    kni5ht
    کاربر

    خب دوستان رسمی شد. بابت امتیاز خوب قسمت 5 فصل 4 سریال دو فصل دیگ تمدید شد و فصل 6 میشه فصل آخر..

    yalda2131
    کاربر

    بابا قسمت 6 رو کی میزارین پس؟

    متین
    ویرایشگر

    10 خرداد پخش میشه

    Johnny Depp
    کاربر

    باید استریم مادر بزاره بزارن




    فیلم های بزودی

    کانال تلگرام