دانلود سریال From ترسناک | درام | معمایی
- روز پخش: یکشنبه
- سال شروع پخش: 2022
- کارگردان: John Griffin
- بازیگران: Catalina Sandino Moreno, Eion Bailey, Harold Perrineau
خلاصه داستان: FROM رمز و راز یک شهر کابوسآمیز در آمریکای مرکزی را آشکار میکند که همه کسانی را که وارد میشوند به دام میاندازد.
شبکه
Epix
بروزرسانی
زیرنویس چسبیده قسمت 9 فصل چهارم اضافه شد
توضیحات
دوبله فارسی سریال از سوی
لینک های دانلود
لیست عوامل
پیش نمایش
[site_reviews title="آخرین نقد و بررسی های کاربران" pagination="ajax" assigned_to="post_id" schema="true" id="jdhhwz8t" hide="response"]
برای ثبت نقد و بررسی می بایست وارد اکانت کاربری خود شوید.
720p x265, From, داستان سریال From, دانلود دوبله فارسی سریال From, دانلود رایگان, دانلود رایگان سریال From, دانلود زیرنویس فارسی From, دانلود زیرنویس فارسی سریال From, دانلود سریال From, دانلود سریال From 1080p, دانلود سریال From با زیرنویس فارسی, دانلود سریال From با کیفیت 1080p, دانلود سریال From با کیفیت 10bit, دانلود سریال From دوبله فارسی, دانلود سریال جدید, دانلود فصل اول سریال From, دانلود فصل دوم سریال From
نظرات کاربران
آخرین سریال های بروز شده
دسته بندی فیلم ها
- Talk-Show2
- انیمیشن1348
- اکشن4232
- تاریخی728
- ترسناک2646
- تلوزیونی35
- جنایی2126
- جنگی428
- خانوادگی1254
- خبری12
- درام9254
- زندگی نامه845
- سیاه سفید12
- شوی تلویزیونی13
- عاشقانه2302
- علمی تخیلی1318
- فانتزی1223
- فیلم نوآر20
- قدیمی15
- ماجراجویی2440
- مراسم ورزشی7
- مسابقه تلویزیونی1
- مستند1260
- معمایی1428
- موزیک463
- موزیکال196
- هیجان انگیز4545
- ورزشی378
- وسترن217
- کمدی5253
- کوتاه198
دسته بندی سریال ها
- انیمیشن623
- اکشن820
- تاریخی216
- تاک شو5
- تخیلی و فانتزی45
- ترسناک160
- جنایی796
- جنگی39
- حماسی3
- خانوادگی149
- خبری2
- درام2335
- رازآلود5
- رزمی2
- زندگی نامه116
- شو0
- شوی تلویزیونی40
- عاشقانه396
- علمی و تخیلی248
- فانتزی372
- ماجراجویی608
- ماجرایی2
- مسابقه تلویزیونی10
- مستند170
- معمایی522
- موزیک29
- موزیکال16
- هیجان انگیز577
- ورزشی58
- وسترن25
- کمدی966
- کوتاه67
- کودکانه1











قسمت ۹ فصل ۴ کلا ۵ دقیقش مفید نبود، این پسر یه چشمه واقعا اینقدر احمق و عقب موندست جاش من فشار میخورم خدایا اخه این سریال رو مخ چیه قسمت اخر این فصلم الکی تموم میکنن دوباره برید بمونید واسه فصل ۵ بعدشمیه پایان چرت با نمره ۲ ۳
خدایی الجین ( تک چشم ) خیلی خریت کرد .
شده مثل دختری که هی داره اذیتت میکنه و رو مخته ولی باز میخوای ببینیش
انا و لله و انا علیه راجعون
مرگ الجین را پیشاپیش تسلیت میگویم
وقتی قراره یک فصل دیگه داشته باشه اینقدر تشنه قسمتهای دیگه نباشید، قرار نیست این فصل تموم بشه!
مدام کش میدن ، ولی آخرشا عجیب تموم میکنن ،
قسمت ۹ ۴۶ دقیقه لامصب لااقل دو قسمت آخر یکم کش نده باز بتونی هایپ کنی برا فصل آخر
این اپیزود رو دوست داشتم بالاخره سوفیا هم صبرش مثل ما تموم شد و دست به کار شد
اپیزود 6 تا 9 رو ساختن که توی اپیزود آخر چند دقیقه سریال نشون بدن. یعنی راحت اپیزود 7 و 8 و 9 رو میشد توی نصف اپیزود خلاصه کنن. به هرحال گفتم که این سریال فرام فقط مارو تشنه کرد و تشنه نگه داشت. ببینیم اپیزود 10 چی میشه
خب در مورد قسمت 9 فصل 4 : خداروشکر نسبت به قسم های قبل بهتر بود اما می تونست قسمت 9 مثلا قسمت 2 این فصل باشه و ادامه فصل هیجانی تر باشه
نظر شخصی : قطعا کشش می دهند به فصل بعد و دوباره ابتدا فصل کسل کننده و اواخر فصل هیجانش رو می ببرن بالا . ( کما فی السابق )
اسپویل….. اسپویل….
بنظر من تو این دو قسمت میرن و اون استخون هارو در میارن و نقشه جید جواب میده و اتفاق بزرگی می افته ولی یحتمل یکی دوتا از شخصیت های اصلی قربانی شن ، شایدم کندن اون درخته یه معمایی رو حل کنه ، قضیه فاطیما هم هست که باید حل شه همین فصل ، از اونور هنری هم به سرش بزنه احتمالا.
خسته نباشی
تا یجایی باهات موافقما ولی در مورد حل شدن چیزی نه! هیچی هیچ وقت حل نمیشه :))))
کسی فهمید موضوع این سریال چیه،اون آدمایی ک شبها میان بیرون و ادما رو میکشن ،کیا هسن و چجوری نمیتونن از اون شهر برن بیرون،…اصلا معنی و مفهومشو نفهمیدیم ک چی ب چی هس
عجیبه تا حالا نفهمیدی داستانو ! ولی ناراحت نباش
اینجا ناجی داستانو میدونه
ناجی نجاتش بده
خود سازندگان سریال هم موضوعش رو نفهمیدن :))))
خب ما هم میبینم که همین ها رو متوجه شیم دیگه .
هیچکی نمیدونه داداش. خود نویسنده هم هنوز نمیدونه چطوری جمعش کنه داستانو
برای فصل پنج تمدید شد همه سرکاریم . بدترین سریال دنیا فقط خداروشکر میکنم ما ایرانیها هزینه ایی برای پرداخت دیدن این دسته سریالها پرداخت نمیکنیم نمیدونم کی اولین بار اصرار کرد این سریال ببینم و من داخل این فاجعه انداخت فقط الان میدونم ده هزار قسمت دیگ باید بسازن تا معماهای بی معنی از فصل یک تا الان توضیح بدن . پس دیگ ارزش نداره . خستمون کرد
“وقت، پول برق، پول نت، استهلاک دستگاه” همه هزینه هایی هست که وقت دیدنش میدی.
برید استخونارو در بیارید لاشیا
بچه ها معرفی می کنم، بانو Julia Doyle هستن بازیگر نقش سوفیا در سریال فرام. اگر خواستین دربارش در گوگل جستجو کنین، اسم فارسی ایشون جولی دویل است.
هرقسمت بدون نتیجه یا سکانس خاصی تموم میشه امیدوارم این فصل نصفه نیمه نزارن تا 1 سال دیگه برای من جذابه ولی کمی کند پیش میره وخیلی از سکانس ها بود و نبودش فرقی نمیکنه
یه جوری کش میدن میخوام فصل ششم تموم کنند
بعد از دیدن اپیزود 8 : فقط برین توی اون تونل خواهشا. نزارین برای اپیزود 10
بنظرم معلوم شد باید حتما برن تو تونل و استخوان ها رو در بیارن . پس قطعا کشش می دن برای فصل بعد………
اتفاقا میزارن واسه قسمت ۱۰ و ته قسمت ۱۰ هم احتمالا با استوری واکینگ جولی که قسمت ۱۰ فصل ۳ بود تموم میشه همین قدر کش دار
جمع بندی فصل 4 تا اینجا: اپیزود 1 – شیپ شیفتر روحانی. | اپیزود 2: رنگ کلاغ سیاه است. | اپیزود 3: اتاق خشم، عشقم. | اپیزود 4: دارم خاک بازی می کنم. | اپیزود 5: عروسکام کجا بود. | اپیزود 6: آخ قلبم. | اپیزود 7: تخم مرغ گرون شده رفیق
بد قسمت هایپی بود هفت…. مخصوصا حرکت الجین
دقیقا 5 دقیقه آخر هر قسمت، اصل مطلبو نشون میده
بقیشو دیالوگ بستن به فیلم
درکل خوبه و سرگرم کنندهس
یک نظریه کوچک قسمت هفت همراه با کمی اسپویل
اون تخم مرغی که سوفیا با بو کردن انتخاب کرد داخلش نطفه داشت تا بتونه راجر رو زنده کنه ، یعنی شاید سوفیا این توانایی رو داره جان یک موجود رو بگیره و به یک جسم بی جان انتقال بده !
یک نکته پشم ریزون دیگه ، اون پرستاری که هنری تو توهم دید ، بوید به شکل یک رقاص سفیدپوش میدید (فصل دوم قسمت شش) ، شاید خون سوفیا و مارتین(پیرمردی که به دیوار زنجیر شده بود) از یک نوع باشه
اگه تازه میخوای شروع کنی یه نصیحت شروعش نکن
خیلی داررررن الکی کشش میدنننن
هرچی میره جلو بیشتر هیچی نمیسه
اپیزود 7 هم فقط وقت کشی بود. دقت داشته باشین که فقط 3 اپیزود از این فصل مونده و میره تا سال دیگه. قول میدم اینا برنامه ریزی کردن اپیزود آخر این فصل از اون سوراخ دیوار برن داخل. 10 اپیزود ساختن فقط به همین برسن
من که همشو زدم جلو خستم کرد فقط می خوام ببینم آخرش که چی
از نظر من این سریال فصل اولش به شدت قشنگ بود اما فصل ۲ و ۳ کاملا دیالوگ محور بود اما فصل چهار تا الان به تیکه ای نسبت به دو فصل قبلی بهتره اما اینکه میخوان یک فصل دیگه ادامش بدن واقعا عذاب اور تمومش کنید بره دیگه
وقتی پیاما رو میخونی
Hey hey hey everybody just calm down :))))
ویکتور رو ببندید به صندلی و به روش غرق مصنوعی ازش حرف بکشید، بعد از دهکده خارچ بشید.
یک تئوری هست که میگه جولی مدام به گذشته سفر میکنه و به ویکتور یاد میده تا از هر اتفاقی نقاشی بکشه تا جولی بعدا با استفاده از نقاشی ها بتونه راه نجات رو پیدا کنه و همین طور کمک کنه ویکتور زنده بمونه , فقط نمیدونم چرا همدیگه رو یادشون نمیاد ولی قطعا نقاشی های ویکتور سرنخ های زیادی به حل معما میده
پشمام
خواهیم دید چه میشود.
برام عجیب بود که اپیزود 7 رو یکجا نوشته بود برای روز یکشنبه 17 خرداد برنامه ریزی شده ولی توی چندتا رسانه رسمی هم نوشته برای 28 خرداد پخش میشه. اما بدتر از اون توضیحات کارگردان در IMDB برای دو اپیزود پیش رو هست که مشخصا همون تکرار مکررات هست: توضیحات رسمی اپیزود 7 – گذشته تاریک تابیتا و جید آشکار میشود در حالی که یکی دیگر از ساکنان شهر با دردسر روبرو میشود. بوید قصد دارد یک نظریه خطرناک را آزمایش کند. توضیحات رسمی اپیزود 8 – بوید نقشه خطرناکی را در سر میپروراند که میتواند همه را به… مشاهده بیشتر »
تو سکانس دقیقه 19 قسمت 6 فصل 4 ، دست چپ فاطیما تو دست دوست پسرشه و تو سکانس بعد دست راستش ! فکر کنم تاثیرات و عوارض این سریاله و from ی شدم !
کلا فاطیما و دوست پسرشو میزنم جلو … فقط میخواستن تایمشون خالی نباشه گوه چپوندن
چون حتما باید هر فصل ده قسمت باشه نتیجش میشه یه اشغالی مثل قسمت 6 فصل 4 که عملا 10 دقیقه مفید داشت و بقیه دیالوگ ها و اتفاقات اصلی نیازی نبود بیوفته
واقعا متوجه نمیشم دوست ندارید نگاه نکنید..اشتراک قانونی که نمیدید، ارتباط هم نمیگیرید با سریال خوب چه کاریه هر هفته بیاید اینجا کامنت بذارید آه و ناله که چرا تموم نمیشه..امیدوارم که سریال ادامه پیدا کنه چون فضای منحصر به فردی داره.
دوست خوبم من بارها در بخش کامنت ها توضیح دادم، نقد منفی و مثبت لازمه شکل گیری یک دیدگاه حقیقی و شفاف هست. اینکه ما اینجا نظراتی میزاریم نشان دهنده این نیست بدمون میاد برعکس من هم بدون زیرنویس میبینم و هم با زیرنویس و هم دوبله. اما طبیعت نظر و نقد بر منفی و مثبت بودن اون هست و ارزشمندی بخش دیدگاه ها به تنوع رویکردهاست. این خیلی مهمه که اطلاعات کافی درباره یک اثر وجود داشته باشه، غنی شدن وب یعنی تعاملات معنی دار.
گمان میکنم هم شما و هم کسانی که به شما همنظر هستن اولا تفاوت نقد رو با نق زدن بدونید..هم خود شما نقدهای خوبی توی این سایت نوشتی هم برخی دیگه از کاربران اما باور کنید یا نه کامنت دادن درباره اینکه وای چرا این تموم نمیشه ای وای چرا انقدر داره کش پیدا میکنه دیگه نقد نیست که..اون کابری هم که سریال رو ندیده میخواد بیاد بشینه ببینه و چندتا کامنت قبلش راجع به محتوای سریال ببینه هیچی دستگیرش نمیشه..نقد خوبه نق زدن بده عزیز
دقیقا منم دوست دارم ده دوازده فصل ادامه پیدا کنه هی ادما جابجا بشن و هی هر قسمت غافلگیر بشم
هی ناجی اینجا غر بزنه .. .. مهم نیست اخرش چی میشه
بد جایی انداخت قسمت هفت… طاااااقت ندارمممم^_^
چرا اینقدر دارن کش میدن کل این 6 قسمت رو میتونستن تو قسمت نهایت جاش کنن الان قسمت 6 چی بود خدایی 1 دیقه آخرش مفید بود کلا
الان تکلیف روح چی شد؟ شیپ شیفتر اصلا چه نقشی داشته تا الان؟ دقت کنین تا الان که اپیزود 6 رو دیدم، فقط 4 اپیزود دیگه از فصل 4 مونده و ما هنوز از فصل اول اپیزود اول تا الان هیچ چیزی از این روستای لعنتی نمی دونیم. فقط امیدوارم توی فصل 5 تمامش کنن، پنج سال عمرمون رو گذاشتیم برای یک جنگل و روستا و فقط همش آدم ریختن داخلش. این همه سریال خوب رو کنسل کردن توی فصل اول، سریال فرام هنوز درجا میزنه و تمدید هم میشه
خب دوستان رسمی شد. بابت امتیاز خوب قسمت 5 فصل 4 سریال دو فصل دیگ تمدید شد و فصل 6 میشه فصل آخر..
بابا قسمت 6 رو کی میزارین پس؟
10 خرداد پخش میشه
باید استریم مادر بزاره بزارن